גריל מאסטר משווקת מוצרי אאוטדור ומציעה גם חווית קנייה בלתי נשכחת וגם העשרה בתחום העישון והצלייה

0
943
קרדיט:freepik

חברת גריל מאסטר הממוקמת בטרומפלדור 10 רמת השרון היא בין החברות המוכרות והמובילות בישראל ליבוא ושיווק מגוון מוצרים לבישול חוץ. מבחר הגרילים, המעשנות, הטאבונים, פתרונות החימום והאביזרים הנלווים שהיא מספקת ללקוחותיה מגיעים מבית המותגים המובילים בעולם, אך ייחודה בהתאמת המכשירים ללקוח באופן מושלם – לצרכים שלו, להרגלי הבישול שלו, לאופי האירוח המועדף עליו ולתקציב שעומד לרשותו.

גריל מאסטר לא מפסיקה לחדש עם פתרונות איכותיים ומובילים בתחום האאוטדור

גריל מאסטר מחדשת את קולקציית המוצרים שלה בכל עת. החיפוש אחר מכשירים מודרניים עם פונקציונליות גבוהה, שחוסכים זמן, קלים לתפעול ומייעלים את שיטות העבודה, הוא חלק בלתי נפרד מפעילותה. פרט לכך, החברה מקפידה ללקט מוצרי פרימיום מעוצבים, שמשתלבים בעיצוב החלל באופן אידיאלי.

בגריל מאסטר הגו קונספט חדש לשיווק ומכירה – זה בכלל ערב טעימות שכולו חוויה

חלק מאסטרטגיית השיווק של גריל מאסטר היא הפקת ערבי טעימות, שהופכים את מסע הקניות של הלקוח לחוויה בלתי נשכחת. הקהל מגיע, מתרשם מהמוצרים, מהאביזרים ומהמכשירים, רואה כמה פשוט לתפעל אותם וטועם את התוצרים שניתן להפיק באמצעותם. כך למעשה ניתן להמחיש ללקוח איזה טעם וארומה מוסיפים אביזרי העישון לבשר, כמה פשוט להכין ארוחת צהרים בריאה וקלילה מבלי ללכלך את המטבח, ועד כמה בישול חוץ הוא חלק בלתי נפרד ממי שאנחנו, הישראלים.

המומחים של גריל מאסטר הופכים אתכם למאסטרים בבישול חוץ

החלום על מטבח חוץ עם מעשנה אולי נשמע מפתה וקסום, אך עבור מי שלא יודע להפיק את המיטב מההשקעה שלו, החוויה עלולה להיות לוקה בחסר. על מנת לאפשר לקהל הרחב לנצל את המכשירים שמעטרים את חצר ביתו בצורה מיטבית, גריל מאסטר מציעים סדנאות מקצועיות לחובבנים ולמקצוענים.

במסגרת הסדנאות, לומדים לעבוד בצורה נכונה, יעילה ומקצועית עם מכשירים ואביזרים שונים, מעשירים את הידע עם שיטות צלייה ועישון מתקדמות ומשפרים את כל המיומנויות הנדרשות לעבודה עם גריל מסוגים שונים או מעשנה.

איך תדעו מה מתאים לכם?

גריל מאסטר מוכרת הודות למוצרים האיכותיים מבית המותגים הגדולים והמוכרים בארץ ובעולם שהיא משווקת – כולם עומדים בתו התקן הישראלי ועמדו הן במבחן אמינות ובטיחות והן במבחן הזמן – אך בעיקר בשל השירות האישי שהיא מעניקה לקהל הלקוחות שלה.

בגריל מאסטר נותני שירות שמתמחים בתחום האאוטדור ומעניקים מענה לכל צורך או בקשה של הלקוח. הליווי האישי בבחירת המוצרים שמתאימים לצורכי הלקוח, ההסברים המפורטים על כל מוצר ואביזר, הזמינות והמענה המהיר הם רק חלק מסטנדרט השירות שגריל מאסטר חרטה על דגלה.

מתלבטים איזה גריל מתאים לכם? מחפשים טאבון שמשתלב מודולרית? מתכננים לשלב מטבח חוץ בהתאמה אישית בחצר או על הגג? עם כל שאלה וצורך תוכלו לפנות לנציגים של גריל מאסטר. יש כאן מענה לכל דרישה, ופתרונות יצירתיים שיבטיחו לכם מענה מושלם לכל בקשה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here