התפתחות עסקי המזון

0
798
התפתחות עסקי המזון
קרדיט: milo.co.il

ככל שאנחנו מתקדמים עם השנים, עסקי המזון הולכים ומתפתחים והופכים ליעילים וליצירתיים יותר, על מנת לשרוד ולהתחרות במתחרים, אשר צצים כפטריות אחר הגשם. מקררים מסחריים פונקציונאליים, שמצד אחד מספקים קירור הולם בטמפרטורה הנכונה, ומצד שני מציעים אסתטיקה ויכולת השתלבות טובה בחלל שבו הם ממוקמים, נחשבים לציוד חיוני בכל עסק שבריאות לקוחותיו ותדמיתו הרצינית חשובות לו. בעת רכישת מקררים מסחריים כיום, לא מושם רק דגש על אמינות הקירור, שכן עם כמה שזו תהיה חשובה, הקריטריון של נראות, האופציה להציג בפני הלקוחות את מבחר המוצרים כשהוא מסודר בצורה המושכת את העין ומפתה לרכישה, הפך לחשוב ביותר בעיני בעלי העסקים, כמו גם בעיני לקוחותיהם. לייעוץ בנושא פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”

 

מקררים מסחריים – בעבר וכיום

מאחר וידוע, כי בכל הנוגע למזון, העיניים הן ה"טועמות" את המזון ראשונות, בעוד שהפה מצטרף לטעימה רק מאוחר יותר, ניתן להבין מדוע מקררים מסחריים נמדדים כיום על פי אמות מידה עדכניות וחדשות, ולא, אך ורק, על פי יעילותם או התאמת נתוניהם לצריך בלבד.

שיקולי רכישתם של מקררים מסחריים אינם נוגעים רק לאחסון המזון בקירור, אלא אף מתייחסים לזמינותם של המוצרים ללקוח ולאופן הצגתם במקרר שבבית העסק. זוהי הסיבה לכך כי צורתו של המקרר המסחרי, עיצובו והרושם שאותו הוא משדר, עשויים לקבוע את הצלחת המכירה של המוצרים המאוחסנים במקרר. פרישה והצגה נכונה ואטרקטיבית של המוצרים מאפשרות ללקוח לשזוף את עיניו בתכולת המקרר, ומזרזות אותו להחלטה על רכישה של המוצר.

 

אמינות היא שם המשחק

על אף הדרישות החדשות שנוספו לרשימת הדרישות שעליהן צריך לענות מקרר מסחרי, חשוב מאד לזכור, כי בלא קשר לצורתו של המקרר או לייעודו הייחודי, מקררים מסחריים צריכים, בראש ובראשונה, להיות אמינים, לשמור על המזון לאורך זמן, ולאפשר לכם לספק אותו ללקוחות כשהוא טעים, טרי ובריא. כך, שעם כל הכבוד לעניין הנראות, מקרר מסחרי מהימן ואמין, הוא צורך בלתי מתפשר לכל סוג עסק העוסק בהכנת מזון או בשיווקו, ללא תלות או קשר באיזה סוג בית עסק בתחום המזון וההסעדה מדובר. חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” היא בין החברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי ונמצאת בתהליך צמיחה מתמיד. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מקררים ומקפיאים מסחריים מתוצרת מיטב החברות האירופאיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here