קולינריה יוקרתית בטבע

0
814

ארוחת שף בטבע היא קונספט ייחודי ובעל מגוון מעניין ומקסים. ארוחת שף בטבע לרוב תכלול מאכלים קלילים ומרעננים אשר יתאימו לסוג הארוחה אותה נרצה בין אם זה חלבי, בשרי, צמחוני או טבעוני הארוחה תכלול מנות טעימות ותוכלו לבחור מספר תפריטים ייחודים שיעניקו עבורכם חוויה קולינארית ייחודית ממה שהכרתם עד כה. לשם כך יש לכם את שף ירון חן שהקים את שירת הסירים לפני כמעט 8 שנים והוא בעל ניסיון עשיר בכל הנוגע לארוחת שף בטבע ולחוויות קולינאריות אחרות, ירון עבד במיטב המסעדות הטובות בארץ בשלל תפקידים מכובדים ומעבר לאוכל המדהים שהוא מכין לכם הוא גם איש שיחה נהדר ובחור נעים הליכות.

בואו ללמוד לעשות זאת בעצמכם

בשביל לבחור סדנת בישול איכותית חשוב שנדע באיזה תחום קולינארי אנחנו רוצים להשתפר, בין אם זה בשרים, חלבי ובראנץ', הדבר חשוב שכן כך השף שלנו יוכל להתאים את עצמו אלינו ולהעניק לנו את החוויה המקסימאלית לסדנת הבישול. סדנאות בישול הן טרנד עולמי והדבר צובר תאוצה בשנים האחרונות, בנוסף הסדנה תעניק לכם גם ידע על האוכל ומאיפה הוא הגיע ומהם השורשים שלו ובעצם תיצור חיבור לאוכל, כמו כן נגלה את הסודות והמרכיבים של המאכלים שתמיד רצינו להכין ולא ידענו איך.

חווית מסעדה עד הבית

אם אתם רוצים לשדרג משמעותית את החוויה הקולינארית שלכם ואין לכם כוח לצאת מהבית, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא שף עד הבית. שף עד הבית יתאים לכל חוויה שלכם, בין אם זה ארוחה רומנטית עם בן \ בת הזוג שלכם, ארוחה משפחתית וכו', תוכלו לבחור בסדנת בישול, ארוחת גורמה מדהימה והכנת קינוחים ייחודים וטעימים שישאירו בכם רק טעם של עוד. נוודא עם השף שלנו מה הקונספט שאותו נרצה, איזה סוג אוכל נרצה שהיה וכן איזה אדם הוא השף שלנו וכל זה על מנת למקסם את החוויה ולחוות את חווית שף עד הבית בצורה הטובה ביותר. לשם כך יש לכם את ירון חן מקים שירת הסירים, ירון עם ניסיון עשיר בתחום הקולינריה הן לימודי והן מעשי והוא יעניק עבורכם את חווית שף עד הבית ברמה הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל בתחום הקולינריות בארץ בהבטחה, תוך שמירה על שיחות מעניינות ושמחת חיים שאופיינית רק לו, לפרטים נוספים חייגו: 052-6655775

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here