קייטרינג בשרי וקייטרינג חלבי

0
1594

כאשר מארגנים אירוע, חתונה, בת מצווה, יום הולדת או אפילו מסיבת צהריים לחברים, אחת הבחירות הראשונות שמולה ניצבים המארגנים היא איזה סוג קייטרינג לבחור, קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי. בהתאם לאופיו של האירוע, שעתו ומזג האוויר באותו יום, ייבחר סוג התפריט. מרבית האולמות וגני האירועים הם בעלי תעודת כשרות ועל כן, חל איסור על שילוב מנות חלביות ובשריות.

קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי מתאים בעיקר לאירועים המתקיימים בערב. או בשעות הצהריים. קייטרינג בשרי מתחלק לשני סוגים. האחד, קייטרינג לאירועים חברתיים/ עסקיים כגון מסיבת בריכה עם קייטרינג בשרי. על האש עם חברים. מסיבת סטודנטים, יום הולדת. או כל מאורע שמרכזו הוא הבשר והאוכל. באירועים כאלה יוגש האוכל לרוב בסגנון בופה, והסועדים יעברו בין הדוכנים ויטעמו מכל טוב. סוג זה של קייטרינג יכלול בעיקר הרבה מאוד בשר ומנות נוספות שנלוות לו.

הסוג שני, הנו קייטרינג לאירועים משפחתיים גדולים כגון בת מצווה ובר מצווה, או חתונה. באירועים כאלה יהיה ציבור רב יחסית של מוזמנים אשר התכנסו על מנת לחגוג עם חתני וכלות השמחה. לרוב באירועים כאלה יהיו שולחנות מסודרים. ניתן לבחור בין הגשת בופה או הגשה לשולחנות בהתאם לאופיו של האירוע ולאופיים של האורחים. סוג זה של קייטרינג יכלול מגוון רב של מנות, בשריות, צמחוניות וסלטים. באירועים מסוג זה יכללו לרוב, מנה ראשונה שנייה וקינוחים.

קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי מאופיין בכך שהינו קליל יותר בבטן ובאווירה אשר יוצר מאשר התפריט הבשרי. קייטרינג מסוג זה מתאים מאוד לאירוע קטן הנערך בחצר הבית בשעות הערביים, או בשעות הצהריים המוקדמות. לעיתים יהיה זה כקייטרינג לברית או בריתה, חתונה בצהרי יום שישי, או אפילו יום הולדת לילדים. חברות קייטרינג חלבי מגישות תפריט עשיר של מנות חלביות, ירקות, פירות, סלטים, דגים ומוצע מבחר רב של מאפים משובחים וטעימים.

גולת הכותרת של הקייטרינג החלבי הינה הקינוחים. מוצע מבחר רב של קינוחים, בין אם זה גלידות וניל ושוקו עשירות, או עוגות גבינה, שוקולד חלב או מוסים למיניהם. קייטרינג חלבי הינו טעים מאוד ומשרה אווירה קלילה, נינוחה ומרעננת.

להזמנת קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי מלאו את הטופס המופיע בדף זה, ותוך זמן קצר יחזרו אליכם עם הצעות אטרקטיביות מחברות קייטרינג מובילות. עשו השוואה, חשבו על האווירה אותה אתם רוצים ליצור ושיהיה בתאבון!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here