קייטרינג על האש

0
1489

מתכננים אירוע משפחתי או עסקי? קייטרינג על האש יכול להתאים לכל מסיבה ולשדרג כל ארוחה. אם חשבתם ש"על האש" זה רק שיפודים, חומוס, צ'יפס ופיתות, או מנגל בחצר בניין מגורים ביום העצמאות, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא ולהתבדות.

מה זה קייטרינג על האש

מאז ומתמיד נחשבים הישראלים לאוהבי בשר. נדמה כי כל ארוחה בעלת משמעות מחייבת תפריט הכולל שתי מנות עיקריות בשריות לכל הפחות, וככל שנתח הבשר שמן יותר, כך עולה ערכה של המנה, וכן, יוקרת האירוע. בשל אהדתם זו של הקהל הישראלי לאירוח על טהרת הבשר השתרש באופן טבעי קייטרינג על האש לכל סוגי האירועים.

רוב חברות הקייטרינג המתמחות בסוג זה של הסעדה מציעות כמה אפשרויות הגשה, לבחירתכם ועל פי מזג המאורע. כך למשל, מוצע תפריט המשלב מגוון סטייקים והמבורגרים שהוסרו מן האש הישר אל צלחות האורחים, כשאדי החום והבעירה עדיין אופפים את המנה, או שיפודי פרגית וחזה עוף מתובלים בסגנון מזרחיי, מונחים על מרכז השולחן. אם אתם נמנים על חובבי האירוח האותנטי תוכלו להתענג על מגוון תוספות שתמיד מתקבלות בברכה במטבח הים תיכוני, דהיינו חומוס, טחינה, סלט ירקות ערבי קצוץ וטרי, חציל בלאדי ומטבוחה.

קייטרינג על האש גם לאירועי יוקרה

אם בכוונתכם לערוך אירוע קצת יותר ראוותני, תתפלאו לגלות כי קייטרינג על האש יתאים גם לאירועי גורמה ויוקרה, בעיקר קייטרינג אסאדו בו נצלה הבשר בהליך איטי וממושך, שלרוב סוחף צופים ומי שריח הבשר הצלוי ניכר באפיו. כמו כן אותם שיפודי עוף ופרגית מקבלים סגנון קולינרי שונה לחלוטין, כאשר הם מלווים ברוטב טריאקי או סויה, ובאופן כללי ניכרת השפעה מצד המטבח האסייתי, המוסיף נופח אריסטוקרטי לכל מנה.

כמו כן ניתן לערוך קייטרינג ברביקיו, המזוהה עם הסגנון האמריקני, והולם בראנץ' לבר מצווה, אירוע עסקי, או ימי הולדת לכל גיל. בהמשך לכך, גם את כלי האירוח ואת צורת ההגשה יש להתאים לאווירה שאנו מבקשים ליצור באירוע, באופן כזה שיחבר בין כל המשתנים בחגיגה.

בחירת חברת קייטרינג על האש

לאיכות המזון שיוגש באירוע יש משמעות עצומה, משום כך יש להקדיש מחשבה ורצינות רבה לבחירת חברת קייטרינג לאירועים.

בעזרת טופס צור קשר קצר המופיע בהמשך המאמר, תוכלו לערוך השוואת מחירי קייטרינג על האש ולקבל הצעות מחיר בטלפון, מארבע חברות קייטרינג מובחרות. חשוב לברר כי לחברה תפריט מגוון דיה, המתאים לצורכי האירוע שלכם ויהלום את טעמם של המוזמנים, לוודא כי תעודת הכשרות ורישיונו של העסק בתוקף, ומה בדיוק כוללת הצעת המחיר. טיפ שלנו: נציגי חברת הקייטרינג שיחזרו אלכם יודעים שקיבלתם הצעות מחברות מתחרות, ועל כן יש מקום להתמקחות שתטיב עמכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here