אותו מזג, אותו טעם נפלא

0
585
credit pixabay

המטבח המקסיקני נמצא פה הרבה יותר מאשר חושבים משום שיש לנו אותה אהבה לשיטה שבה המקסיקנים אוכלים – לשבת יחד, כל המשפחה או חברים, לחלוק שולחן מלא בצלוחיות מלאות כל טוב כמו ירקות ייחודיים, סלטים וממרחים מתוצרת מקומית כמו ממרח אבוקדו, רטבים עסיסיים ופיקנטיים עד כדי חריפות ממש קיצונית, ומצע שטוח כמו טורטייה מקמח תירס או חיטה שתספוג הכל ואפשר יהיה לנגב בעזרתה את כל השפע הזה. מגוון הטעמים של המזרח התיכון שאנחנו רואים במטבח הישראלים דומה מאוד למגוון של המטבח המקסיקני ולכן יש הצלחה גדולה לרבים מהמרכיבים שמגיעים לשולחן שלנו. טרז פזוס, חברת מזון שמתמחה במטבח המקסיקני ומייבאת אותו ארצה כבר שנים, משתלבת בטעם הישראלית ומציעה לנו מוצרים שונים מהמטבח המקסיקני. המוצרים נמצאים בשלבים שונים של הכנה, מחומרי גלם ועד מוכנים קפואים שכל מה שצריך זה לטגן או לאפות או לחמם ולהגיש.

הירקות המיוחדים של מקסיקו

בדיוק כמו שבישראל יש את ההעדפות שלנו לירקות מסוימים (מי אמר חצילים ולא קיבל??), במקסיקו עושים מטעמים מהעגבניות אבל מסוגים שונים שלנו. להם אין בעיה ליצור מעגבניות ירוקות מיוחדות את הרטבים הפיקנטיים שכל כך מאפיינים אותם, בטעמים נפלאים. סלסה ורדה היא רוטב שכזה, שעשוי מהעגבניות הירוקות המקסיקניות שנקראות טומטיות והן יוצרות רטבים שכיף לתבל בהן כל תבשיל וגם טורטיה. זכרו שהספציאליטה המקסיקני הוא תמיד תבלינים רבים שיוצרים עושר של טעמים והם אלה שעושים את המטבח המקסיקני אקזוטי ודומה באופי שלו לאופי הישראלי. העושר הזה שמקביל לעושר הישראלי הוא זה שהחדיר אותו כל כך בקלות לכאן.

איך אוכלים אוכל מקסיקני?

ראשית, צריך לזכור שמלבד התבלינים יש להם מגוון גדול של מוצרים שיכולים לשמש ארוחה בכל גודל ובכל מספר של סועדים. החוויה הגדולה ביותר היא להזמין אנשים שמכינים לעצמם את הטורטיה עם המילוי שהם אוהבים בשלל הממרחים ורטבים כמו סלסה ורדה. טורטייה מקסיקנית היא רבת אפשרויות למילוי ולכן הטעם שלה הוא ניטרלי יחסית. מכינים אותה משני סוגי קמח שנפוצים מאוד במקסיקו ולפי זה יודעים גם לאיזו ארוחה להתאים אותה. יש קמח תירס ויש קמח חיטה והשילוב של שניהם הוא זה שיוצר את המצע המתאים לכל ארוחה בישיבה, או טורטיה כזאת שאפשר לקחת לדרך מגולגלת עם מילוי טעים ומתובל. טרז פזוס מציעים לקהל הישראלי את הטורטיות מוכנות או כבצק לקראת אפיה, להנאתכם. למידע נוסף מוזמנים לחייג אלינו 050-8710076

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here