בחירת קייטרינג לבר מצווה

0
1403

בר מצווה הוא אירוע רב משתתפים החשוב לבני המשפחה ולחתן השמחה כאחד. כמו כל שאר המשתנים – האורחים, ההזמנות, מיקום האירוע ועוד, ישנה חשיבות רבה בבחירת הקייטרינג שיתאים לכולם. בימים אלו קיימות חברות קייטרינג רבות אשר מציעות כל אחת סוגי מזון והגשה שונים. השוני בין סוגי הקייטרינג מתבטא במחיר, במזון המוגש, בהכשרים ועוד. הבחירה במקרה זה הופכת קשה אף יותר – כיצד לבחור את הקייטרינג הטוב ביותר שיענה על דרישותיהם של האורחים ומארגני האירוע כאחד? במאמר הבא מובאים לפניכם מספר טיפים לבחירת הקייטרינג המתאים, על מנת לסייע לכם בארגון האירוע החשוב שלכם.

קייטרינג לאירוע בר מצווה – האפשרויות

בין שתי הבחירות הראשונות שחשוב לבצע נמצאים בחירת סוג הקייטרינג והרכבו. בסוג הקייטרינג הכוונה היא לכיצד תיעשה ההגשה – האם תתבצע הגשה אישית באמצעות מלצרים או בופה (האורחים ממלאים את צלחותיהם לבד). הבופה יכול להיות מאוד נוח וחסכוני, וכן הוא מאפשר לכל האורחים לבחור באופן מדויק את הכמויות וההרכב של מזונם. מצד שני, הגשה על ידי מלצרים יכולה למנוע בלגן וגם להוות פתרון נוח לבני הגיל השלישי אשר מתקשים לעמוד בבופה. במקרה זה תיאלצו לשקול מה הרכב האורחים – אם יש יותר מבוגרים ייתכן ויהיה זה יותר נוח לבחור בהגשה על ידי מלצרים.

בסוג הקייטרינג הכוונה היא לשתי קטגוריות עיקריות – חלבי ובשרי. בחברה המגוונת של מדינת ישראל סביר להניח כי באירוע רב משתתפים כמו בר מצווה, גם אם אתם אינכם שומרים כשרות, יהיו אורחים אשר יעדיפו הפרדה. לכן, כדאי לבחור קייטרינג על טהרת המזון הבשרי או המוצרים החלביים. כאן כבר משחקת תפקיד ההעדפה של המשפחה וחתן השמחה – מרבית האורחים ייהנו הן מקייטרינג חלבי ומקייטרינג בשרי כאחד, לכן הבחירה תהיה על פי מה שבר המצווה וקרוביו יעדיפו.

כיום כבר קיימות אפשרויות נוספות, מעבר לבשרי וחלבי, ביניהן קייטרינג סושי, קייטרינג אסיאתי ועוד אפשרויות. כל אלו הן כמובן בחירות אינדיבידואליות לסוג האירוע ולמשתתפיו. במידה ומדובר באירוע דתי, ישנו משתנה נוסף שצריך לקחת בחשבון – ההכשר. קיימים סוגים שונים של הכשר – הכשר רגיל, גלאט ומהדרין. כאשר משמעותו של ההכשר הרגיל היא שהקייטרינג הינו בעל תעודת הכשר בתוקף, הכשר גלאט הוא הכשר המחמיר בחוקי הלכה והכשר למהדרין אף קפדני יותר. ההכשר צריך להיבחר ביחס לסוג האורחים והמנהגים עליהם הם מקפידים.

לסיכום

נושא הקייטרינג מגוון ומכיל אפשרויות רבות. ההשקעה בקייטרינג לאירוע בר מצווה משתלמת – מעבר להנאתם של האורחים הצעירים יחד עם חתן השמחה, האורחים המבוגרים זוכים לאירוע איכותי עם מזון ברמה הגבוהה ביותר. בטרם הזמנת קייטרינג לבר מצווה כדאי לבצע סקר שוק קצר, ולבדוק את העדפות קרובי המשפחה והנער העולה למצוות, על מנת ליצור אירוע מהנה שישאיר אצל כולם טעם של עוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here