בילוי גורמה בבית

0
927
בילוי גורמה בבית
קרדיט: chefalonpur.com

כמה פעמים רציתם לבלות ערב שקט בבית, ערב עם חברים מבלי להתהדר ולצאת, אך כל מה שמנע מכם זה החלק הקולינארי של הערב, כי לא בא לכם להזמין שוב ארוחת טייק אווי משעממת ובנאלית. דעו שכיום יש לכם את האפשרות שיגיע אליכם שף פרטי עד הבית. היום זה הפך כבר לטרנד, בין אם מדובר בערב רומנטי זוגי, יומולדת לאחד מבני המשפחה, הצעת נישואין, מסיבת רווקות ועוד, רבים מזמינים הביתה שף פרטי שיעניק להם חוויה קולינרית מושלמת במקום בו הם הכי מרגישים בנוח. נכון שבילוי במסעדת גורמה זו חוויה, חשבו איזו חוויה זו יכולה להיות במידה ואתם עושים את זה בביתכם ומיד לאחר מכן אתם לנוח מדושני עונג על הספה בבית, בלי לנסוע רחוק, תוכלו גם לשתות אלכוהול וזאת מבלי לוותר על החוויה הגסטרונומית. שף פרטי אלון ראובן פור, עם רזומה מרשים של 22 שנים בתחום הוא שף פרטי עד הבית, ובין שירותיו נכללים גם אוכל מוכן לשבת, וקייטרינג לאירועים.

שבת מנוחה

תודו שגם אתם מעדיפים לנוח בסוף שבוע ולא לעמוד על הרגליים ולבשל לשבת. אנשים רבים מעדיפים להזמין אוכל מבחוץ לסוף השבוע מסיבות רבות: אין להם זמן או כוח לבשל, הם לא יודעים לבשל טוב, הם מעוניינים לארח ואין כוח לבשל לכמות גדולה של סועדים. הבעיה מתחילה בלחפש את המקום הנכון, הטוב, הטעים, הטרי ואיכותי בו ניתן לרכוש אוכל לשבת. הדבר תלוי מאוד באיזה מגוון מדובר, כמה אפשרויות בחירה קיימות, האם המקום קרוב אליכם או שיש אולי משלוח, נתונים אלו מעניינים מאוד ומסייעים בבחירת מקום הקניה. אוכל מוכן לשבת, איכותי וטעים, תוכלו למצוא אצל שף פרטי אלון פור, אשר ניסיונו הרב במטבחים שונים, מורגש מאוד במעדנים אותם הוא מבשל. אין סיבה לטרוח לשבת, תמיד תוכלו לבצע הזמנה שגם תגיע עד אליכם.

 

מזון בהזמנה אישית לאירוע

כיום יש אירועים רבים הנחגגים בבתים, במקומות שונים בטבע ועוד. ישנה אוירה אחרת באירוע שלא מתקיים במסעדה ובאולם, משהו אינטימי יותר, מרגש ונוח. בין ספקי השירות שצריך להזמין לאירוע כזה מומלץ להזמין בהקדם, קייטרינג לאירועים. בעולמנו כיום קייטרינג לאירועים הוא לא מה שהיה פעם, שוקי עוף ושניצל. מדובר בתפריט עשיר אשר נקבע בשיתוף פעולה מלא עם בעלי האירוע, ולא משנה אם מדובר בחגיגת יום הולדת, יום נישואין, או חתונה, השולחנות שלכם יהיו עשירים וטעימים, שיגרמו לאורחים שלכם לדבר על האירוע עוד הרבה זמן לאחר סיומו. פנו עוד היום לשף פרטי אלון ראובן פור עם ניסיון של מעל לשני עשורים, לתאום פגישה לאירוע הבא שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here