הזמנת שף פרטי

0
1412
הזמנת שף פרטי

שף פרטי מעניק לכל אירוע מגע אישי ואווירה ייחודית שלא תשכח במהרה. בין אם מדובר בחגיגות ואירועים קטנים, ארוחת ערב רומנטית או פגישה עסקית– שף פרטי הוא אופציה מרעננת הצוברת פופולריות רבה.

שף פרטי מגיע לביתכם או למקום האירוע עם כל הציוד המקצועי הנדרש להפקת ארוחה טעימה ומרגשת. תשכחו מהלחץ והבלאגן שמתלווים להפקת אירועים – השף הפרטי שלכם ידאג להכל: החל מכתיבת תפריט ייחודי לאירוע דרך הכנות מקדימות הכוללות רכישת מצרכים וחומרי גלם איכותיים בלבד וכלה בבישול המזון והגשתו ברמה הגבוהה ביותר.

בארץ פועלים עשרות שפים פרטיים מקצועיים כאשר לכל אחד התמחות משלו. עליכם להתאים בין נסיונו של השף הפרטי לטעמכם האישי ולאופי האירוע – האם אתם מעדיפים בישול צרפתי, איטלקי, אסייתי ואולי בישול ישראלי אותנטי? נסו לדמיין את האירוע ובחרו שף פרטי בהתאם לחזון שלכם.

בנוסף, מומלץ לערוך השוואה מקיפה בין מספר שפים פרטיים בטרם בוחרים שף פרטי לאירועים או שף פרטי עד הבית. בידקו האם השף גובה מחיר לפי שעה או לפי כמות מוזמנים, האם הוא רוכש את המצרכים או שהמארגנים צריכים לרכוש את חומרי הגלם מראש, חפשו תגובות וביקורות של גולשים באינטרנט ובמידת הצורך בקשו לארגן ארוחת טעימות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here