להפתיע את האורחים עם תפריט אוכל מרשים

0
1519

הסטנדרט להפקות אירועים הולך וגדל בשנים האחרונות – כאשר אחד ההיבטים המשמעותיים ביותר בהליך זה הינו בחירת הקייטרינג. בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה או שמא מדובר באירועים מרגשים אחרים – הביס המושלם ייווצר בידיהם של המומחים. בבואכם להפיק את האירוע הבא שלכם, נמליץ לכם לשקול לחיוב את הזמנת שירותי קייטרינג מקצועיים. ההנאה מובטחת.

מתכננים אירועי משפחתי? מעוניינים להגיש מגשי אירוח להרמת כוסית בעבודה? מחפשים אחר שירותי קייטרינג למוסדות? חברת דולצ'ה ויטה מציעה שירותי קייטרינג לאירועים. חברה מובילה זו מספקת שירות איכותי ומקצועי – תוך השקעה מרבית ליצירת תוצאה חסרת פשרות. לכל אירוע וחגיגה, צוות העובדים ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם.

לארח את המשפחה, החברים והקולגות עם מנות טעימות

תכנון אירועים גדולים וקטנים, פרטיים או מוסדיים – כיום ניתן להפיק אותם במקצועיות רבה. זאת כאשר תכנון כל פרט ופרט בהם הפך לנגיש ויעיל. למשל, בבואכם לבחור את תפריט האוכל והגשתו לאורך האירוע, ניתן להסתייע במומחיותה של דולצ'ה ויטה. חברה זו מציעה, בין היתר, שירותי קייטרינג חלבי לאירועים. מתכננים הרמת כוסית או טקס מצטיינים בעבודה? חלק מהקולגות שומרי כשרות וברצונכם להגיש אוכל חלבי מוקפד? מעוניינים להגיש אוכל שישביע גם את הטבעונים? צוות המומחים של דולצ'ה ויטה יעניקו תפריט אוכל מרשים המתבסס על חומרי גלם איכותיים, ויצירתיות רבה בעת ההכנה.

מעבר לכך, ניתן לפנות לחברה זו גם לצורך הזמנת קייטרינג בשרי. החל מבר מצווה, ברית או בריתה, מסיבות רווקים וחגיגות אחרות – בזכות התפריט הבשרי אותו מציעה החברה, אתם והאורחים שלכם לא תפסיקו ללקק את האצבעות.

 

לענות על דרישות הלקוח במלואן

מתכננים מסיבה עם המשפחה או החברים? רוצים להפוך אותה ליוצאת דופן ובלתי נשכחת? בזכות מגשי אירוח לאירועים של חברת דולצ'ה ויטה מדובר במשימה אפשרית. חברה זו מציעה מגוון תפריטי אוכל מרשימים, איכותיים, טריים וכמובן – טעימים. מדובר בשפע של אפשרויות, כאשר התוצאה הסופית מעניקה מראה מדהים – ולקינוח תתמוגגו מקינוחים מתוקים. לארוחות גורמה פרטיות, מסיבות קוקטייל מטעם העבודה, אירועי שבת חתן, ימי הולדת ועוד – נשמח לעמוד לרשותכם. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-8210710

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here