לטעום את ההבדל

0
1585

ארוחה טובה תשביע את תאבוננו, תעלה חיוך על פנינו ובעיקר – תגבש את כל המשפחה והחברים. בהתאם, אין זו הפתעה מדוע רבים חוגגים ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות חברה והרמת כוסית לצד שולחן עמוס כל טוב. כדי שהחגיגה הקרובה שלכם תהיה יוצאת דופן, בלתי נשכחת ובעיקר טעימה, מומלץ להזמין קייטרינג מהמעלה הראשונה. האורחים? לא יפסיקו ללקק את האצבעות!

זו עובדה ידועה, שלב ליבו של כל אירוע וחגיגה הוא האוכל. בין אם מדובר באירוע משפחתי ובין אם מדובר בכנס מטעם העבודה, ראוי ואף מומלץ לכבד את המוזמנים במגשים מרשימים של אוכל טעים, איכותי וטרי. מחפשים אחר שירותי קייטרינג בקריות? אולי מבקשים לערוך חגיגה משפחתית במסעדה באזור חיפה? לשם כך, אתם מוזמנים ליצור קשר עם קייטרינג "מאכלי הבית". מדובר בקייטרינג איכותי, המספק שירותים בסטנדרט חסר פשרות לכל סוגי האירועים ובכל מקום. אם אתם מתכננים אירועים פרטיים או עסקיים עד 350 אנשים, עובדי "מאכלי הבית" ישמחו לעמוד לרשותכם.

קרדיט מאתר home-food.co.il

שירותי קייטרינג ברמה גבוהה

הרגעים החשובים באמת, אותם נזכור עוד שנים רבות, הם אלו שאנו מבלים עם בני משפחתנו. בין אם מדובר באירוע בר מצווה או בת מצווה, ברית או בריתה, יום נישואין להורים או שמא מדובר ביום הולדת לבן או בת הזוג, כדי לציין את המעמד על הצד הטוב ביותר – מומלץ לחפש אחר מסעדה כשרה בקריות. כך, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי המוזמנים ייהנו מהתפריט, שכן הוא יתאים לכל אחד ואחת מהם. מעבר לכך, כאשר אתם מבקרים ב"מאכלי הבית", של השף אייל אלחי, אין ספק שהאוכל שיוגש יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

מעבר לכך, נדגיש כי "מאכלי הבית" מספקים גם שירותי קייטרינג כשר בחיפה ובקריות. כך, אם אתם מפיקים כנס מקצועי, אירוע במשרד לכבוד ראש השנה או פסח, מסיבת יום הולדת עם המשפחה הקרובה או מעמד חשוב אחר – תתקבל התוצאה המרשימה והמשביעה ביותר.

ליצור אירוע בלתי נשכח

מחפשים אחר שירותי קייטרינג בשרי בקריות או בחיפה? צרו קשר עוד היום עם קייטרינג "מאכלי הבית". בין אם מדובר באירוע על חוף הים, גן אירועים או שמא מדובר במיקום אחר – "מאכלי הבית" מספקים שירותי קייטרינג איכותיים. כמו כן, עסק זה מחזיק בתעודת כשרות ולרשותו עומד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 052-3729828

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here