סוגי פסטות בקייטרינג חלבי

0
2118

פסטה הינה מאכל איטלקי נפוץ מאוד בעולם ובישראל. בשל כך, קייטרינג חלבי כדאי שיציע לפחות סוג פסטה אחד בתפריט האירוע. גם כאשר שוקלים קייטרינג בשרי כדאי שהתפריט יכלול סוג פסטה אחד שכן ישנם אורחים צמחוניים או כאלו שבשר אינו המאכל המועדף עליהם ופסטה יכולה להיות מנה אידיאלית עבורם. בשורות הבאות נסקור סוגי פסטה שונים ורטבים פופולאריים. מהי פסטה? פסטה היא שם כולל לבצק המורכב מקמח ומים (ולעיתים גם ביצים) והמבושל במים.

  • אוליו אוליו – זהו רוטב המורכב משמן זית ושום. כמובן שניתן לשדרג את הרוטב באמצעות הוספת רכיבים נוספים כגון: בזיליקום, אורגנו, עגבניות מיובשות, פטריות וכו'. כיוון שמנה זו מבוססת על שמן זית ואינה מכילה גבינות ושמנת, ניתן לשלבה הן בתפריט קייטרינג חלבי והן בתפריט קייטרינג בשרי.
  • אלפרדו – רוטב אלפרדו הינו רוטב המבוסס על שמנת, ושאליו ניתן להוסיף שום כתוש, אגוז מוסקט, עירית, גבינת פרמזן ועוד. מנה זו מורכבת בבסיסה משמנת, ולכן לא ניתן לשלבה בתפריט בשרי, אך היא מתאימה מאוד לשילוב בתפריט קייטרינג חלבי.
  • פונגי – רוטב פונגי הוא רוטב שמנת עם פטריות שמפיניון אשר ניתן לשדרג באמצעות יין לבן. כיוון שמנה זו מורכבת משמנת, לא ניתן לשלבה בתפריט קייטרינג בשרי.
  • ארבע גבינות – רוטב ארבע הגבינות, הרי הוא רוטב הקוואטרו פורמאג'ו, מורכב כמצופה מ 4 סוגי גבינות המותכות יחדיו כגון: (רוקפור, מוצרלה, גבינת שמנת, פרמזן וכו'). מנה זו מתאימה רק לתפריט קייטרינג חלבי, כיוון שהיא מורכבת מגבינה.
  • ארביאטה – רוטב ארביאטה הוא רוטב חריף יחסית אשר מורכב מעגבניות, שום, בזיליקום, צ'ילי, פטרוזיליה, שמן זית, בצל ולעיתים גם זיתים שחורים. מנה זו ניתן לשלב הן בתפריט קייטרינג חלבי (בצירוף כבינת פרמזן מגורדת) והן בתפריט קייטרינג בשרי (ללא הגבינה).
  • בולונז – מקורו של רוטב הבולונז הוא בעיר בולוניה שבאיטליה, אשר מורכב בבסיסו מרוטב עגבניות ובשר טחון. ספגטי בולונז היא המנה באיטלקית המוכרת ביותר העולם. מנה זו מתאימה אך ורק לתפריט קייטרינג בשרי, כיוון שהיא מכילה בשר בקר טחון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here