עמדות אוכל לאירועים

0
41
קרדיט - Canva

הבחירה בין אפשרויות האוכל השונות בעת ארגון אירוע היא בחירה לא פשוטה ויש הרבה פרמטרים שצריך לשים אליהם לב. יש את אפשרות הישיבה ליד שולחנות והגשה עם מלצרים ויש אפשרות של הצבת עמדות אוכל לאירועים כך שהאורחים מסתובבים בין העמדות ובוחרים את מה שהם רוצים לאכול. הם רואים את המנות, בוחנים אותן מבחינה ויזואלית, מקבלים הסבר בנוגע למרכיבים במידה ויש להם שאלות כלשהן וכך מקבלים את ההחלטה מה הם אוכלים ומה לא. בנושא זה אין תשובות נכונות או שגויות, אין אמת אחת. בכל אירוע ועבור כל אדם שמארגן אירוע יהיה נכון ומתאים משהו אחר ולכן חשוב להכיר את האפשרויות ולבחון את ההתאמה.

אילו סוגים של עמדות אוכל לאירועים קיימים כיום?

מי שמתרשם מהמבחר הגדול של עמדות אוכל לאירועים עומד להיווכח שיש לא מעט סוגים, כשם שיש לא מעט סוגים של מזונות. אפשר בעצם לומר שכל סוג של מזון אפשר להכין או להגיש על גבי דוכן וכאשר הדוכן גם יהיה מעוצב ואסתטי או שהמנות יוכנו ממש על המקום כלומר מול העיניים של האורחים – הרי שהחוויה הקולינרית כולה תהיה מיוחדת וייחודית והאורחים ירגישו שזה אירוע שונה ואחר מכל אירוע שהם היו בו. החוויה של דוכן מזון אסתטי, מסודר, מאורגן וכמובן כזה שיש בו אוכל טעים – היא חוויה שמשפיעה על ההנאה באירוע.

החשיבות של אופן העיצוב וההגשה

כיום ידוע בתחום של הפקת אירועים שאין זה מספיק רק להכין אוכל טעים ואיכותי אלא צריך לשים דגש גם על ההגשה ועל הדרך שבה האוכל נראה. כאשר בוחנים את האפשרות לשכור עמדות אוכל לאירועים חושבים בדיוק על הפן הזה של עיצוב ומראה ורוצים לספק לאורחים גם חוויה ויזואלית שתצטרף לחווה הקולינרית. כך הם ייהנו מאד וגם יידעו בעצמם שיש עוד אפשרויות מלבד מלצרים שמגישים את המנות אל השולחן.

מתעניינים בדוכנים או עמדות מזון לאירוע שלכם? אצל Taste it תמצאו מבחר גדול של דוכנים שמתאימים לכל אירוע ולכל מסיבה. לחברה יש כשרות מהדרין והיא מציעה מלבד דוכני מזון גם ברים מיוחדים ומקצועיים לקוקטיילים ואלכוהול, דוכני שייקים ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here