קייטרינג בניחוח איטלקי

0
1632
קייטרינג בניחוח איטלקי
מקור freepik

האוכל האיטלקי קנה לו שם טוב כבר מזמן ובעולם כולו מכינים את האוכל האיטלקי על כל האפשרויות ועל כל מה שהוא מציע. אין ספק כי הפיצה זה המאכל הכי פופולארי והכי מוכר שהגיע אלינו מהמטבח האיטלקי וכמעט ואין מקום בעולם אשר אליו הפיצה עדיין לא הגיעה.

איך אופים פיצה?

אז לכל אחד בכל מקום יש את הפיצה המאפיינת את האזור שלו. הפיצה האיטלקית המקורית לא ממש הצליחה לשמר את המתכון הייחודי שלה כאשר היא עברה מארץ לארץ ומפיצריה לפיצריה.

גם צורת ההכנה והאפייה של הפיצה היא שונה מאוד ממקום למקום כאשר יש כאלה שאופים אותה בטאבון ויש את אלו שמעדיפים אותה אפויה בתנור רגיל. יש כאלה שאופים את הפיצה במחבת על האש ויש כאלה שאופים אותה על אבן. כך או כך, פיצה היא פיצה והיא אהובה מאוד על כל העמים ועל כל המגזרים, על מבוגרים ועל ילדים. אך השאלה היא מהי הפיצה המקורית והטעימה באמת ואיך היא נעשית?

פיצה בטאבון – זה הדבר האמיתי

פיצה אשר נאפית בטאבון היא הפיצה האמיתית והיא הפיצה שתצא אפויה היטב, בדיוק במידה הנכונה כאשר היא תהיה מלאה בטעמים ובניחוחות מיוחדים.

כיום אנחנו מוצאים את הטאבון בבתי מאפה, במסעדות ואפילו באולמות אירועים. ברור כי גם בפיצריות נעשה שימוש בטאבון שמסייע להגיע לתוצאות מדויקות וטעימות.

לא רק פיצה

מי שטועם פיצה שנאפתה בטאבון מקצועי, עולה מיד על ההבדל התהומי.

אז מה? אם אנחנו רוצים לטעום פיצה טעימה אנחנו חייבים לפנות למסעדות או חנויות אוכל שמכינות את הפיצה בעזרת טאבון? כאן מגיעה ההפתעה הגדולה. אפשר לרכוש היום טאבונים ביתיים אשר בהם אפשר יהיה להכין את הפיצה הכי טעימה גם בבית.

אין ספק כי מדובר בשדרוג של ממש לפיצה הביתית.

למעשה אם תבחרו לרכוש טאבון לבית, תוכלו ליהנות ממנה ולהכין בה עוד מטעמים מלבד פיצה.

אפשר להכין בעזרת הטאבון עוד הרבה מאוד מאכלים. הרשימה היא כמעט אינסופית. אפשר להכין בטאבון לחמים, אפשר גם לאפות בה עוגות. גם דגים ובשרים יגיבו טוב לצורת האפייה הזו ואפילו ירקות ומרקים.

הטאבון הוא מצד אחד מהיר מאוד בצורת הבישול או האפיה שלו אך מצד שני, אם שומרים בעת האפייה או הבישול, המאכל יצא בדרגת העשייה המדויקת בלי שיישרף או יתייבש מידי.

טועמים 'איטליה' בישראל

נוכל לסכם ולומר כי אם שואפים להגיע לדבר האמיתי, לאוכל האיטלקי הטוב, לא חייבים להרחיק נדוד עד לאיטליה. כי גם בישראל למדו כבר איך להכין את המנות האיטלקיות וכיצד ליצור את המראה, את הטעם ואת המרקם האיטלקי. יש גם קייטרינג מיוחד המציע שירות של הכנת אוכל איטלקי כך שמי שרוצה לטעום איטליה כאן בישראל, יש לו בהחלט לאן לפנות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here