שיקולים שחשוב לקחת בחשבון לפני שקונים מכונת כביסה מומלצת

0
921
קרדיט: freepik

קניית מכונת כביסה מומלצת היא רכישה חיונית לכל בית, והיא תמיד עדיפה פי כמה על בילוי במכבסה בשירות עצמי או המתנה לשירות מכבסה שיחזיר את הכביסה, בתשלום עלויות גבוהות פי כמה מכפי שעולה לכבס בבית.

בין אם תעדיפו מכונת כביסה מומלצת קומפקטית שמותאמת לנישה, או מכונה שיש לה קיבולת גדולה ותהיה הכוכב של חדר הכביסה, אתם תעריכו את הנוחות. כמובן שכשאתם קונים מכונת כביסה חדשה, כדאי שתהיו בטוחים שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה.

אנשים רבים רוכשים מכונות כביסה ומייבשים כסטים, אבל אתם לא חייבים

כל מה שאתם צריכים להבין לפני שאתם קונים מכונת כביסה מומלצת, זה טווח המחירים. תוכלו לקנות מכונת כביסה בסיסית או להשקיע בדגם מתקדם של מכונה עם שפע תכונות. חשוב לבדוק היטב את הדגמים השונים של מכונות כביסה ולהתייעץ עם המומחים בתחום.

מאמר זה מציג כמה שיקולים שיסייעו לכם לבחור את מכונת החלומות שלכם. כשתהיו מוכנים לקנות, בין אם אתם מחליפים מכונת כביסה ישנה ובין אם אתם קונים מכונה לבית חדש, כדאי שתדעו איך לבחור נכון.

מדידת השטח הזמין פעמיים או שלוש

מכונות כביסה מגיעות בגדלים שונים, וחשוב להתאים את המכונה שתבחרו למקום הפנוי באזור הכביסה שלכם. חיבור המים לוקח כשישה סנטימטרים של שטח, ותרצו גם להשאיר בערך סנטימטר בין מכונת הכביסה למייבש.

חשוב לוודא שיש מקום לעמוד מולו ולפתוח את הדלתות. אם בחדר הכביסה שלכם יש תקרה נמוכה, ואתם רוצים לקנות מכונת כביסה מומלצת עם פתח עליון, וודאו שיש לכם מספיק מקום להרים את המכסה.

חשוב לוודא גם שקיימת אפשרות כניסה מתאימה למכונה, ושהיא תוכל לעבור בקלות גם דרך מסדרון צר מדי או מדרגות מפותלות.

שני הסוגים העיקריים של מכונת כביסה מומלצת

מכונת כביסה עם פתח עליון

כמעט בטוח שלסבתא שלכם הייתה מכונה כזו, והרבה ישראלים עדיין נשבעים שזוהי מכונת כביסה מומלצת. פתחו את המכסה על מנת לחשוף את מכל השטיפה העמוק, שמאפשר כיבוס יעיל של בגדים.

הדגמים המתקדמים של מכונות כביסה עם פתח עליון מתוכננים לשימוש יעיל במים ובאנרגיה. בהשוואה לדגמים הישנים של מכונות כביסה עם פתח עליון, הדגמים החדשים סוחטים טוב יותר את הכביסה, כך שזמן הפעולה במייבש יכול להיות קצר יותר.

מכונות כביסה פתח קדמי

רוב הישראלים השתמשו במכונות כביסה עם פתח קדמי במשך שנים רבות. מכונות אלו עדינות יותר בכיבוס בגדים, והן משתמשות בפחות מים מאשר מכונות כביסה עם פתח עליון. מכונת כביסה מומלצת עם פתח קדמי מפעילה מחזור סיבובים מהיר יותר, כך שהבגדים יוצאים יבשים יותר.

בסיום הפעלת המכונה, יש להשאיר את הדלת פתוחה למשך פרק זמן מסוים, ולהקפיד לנגב את החלק הפנימי שלה מדי פעם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here