שמים דגש על רצונות העובדים

0
102
קרדיט - Canva

כמה פעמים התפשרתם בחיים? קניתם את המוצר הטוב פחות כי הוא היה זול יותר, בחרתם בסרט שלא רציתם לראות בשביל החברים או בני הזוג ואפילו, התפשרתם על סלט מהסופר כתחליף לארוחת הצהריים במשרד.

כולנו מצאנו את עצמינו לפחות פעם אחת בסיטואציה הבאה – פותחים במחשב או בטלפון אפליקציה להזמנת אוכל יחד עם החברים או העובדים במשרד, כל אחד מסתכל בתפריטים ובמסעדות השונות, אבל כולם רוצים להזמין ממקום שונה. בסופו של דבר, המצב נפתר באחת משתי דרכים. בראשונה, התפשרנו והזמנו מאותו המקום, למרות שלא מאוד רצינו, או לחילופין, אחד האחרים לא רצה ואילו בשנייה, הסכמנו להפריד הזמנות וכל אחד שילם דמי משלוח יקרים ועוד מיסים נלווים כמו טיפים ודמי ניהול שגובה האפליקציה. כשפתחנו עסק משלנו, הסכמנו שאנחנו שמים סוף לפשרות, שהעובדים שלנו לא יעמדו בפני אותן ההחלטות. אבל מה הפתרון?

אין עבודה בלי ארוחה

כל בעל עסק יודע שהעובדים הם הלב הפועם של הארגון. הם ממנפים את המוניטין שלו באוזני אחרים, דואגים לפעילות השוטפת ושומרים על המורל הגבוה. אם אחת הדרכים שלכם למתג את החברה שלכם היא באמצעות העובדים, חשוב שתדאגו לעובדים מחויכים, מרוצים וכמובן, שבעים.

אין שום דבר רע בתפריט שבועי שכולל דברים קבועים, אבל כשמבלים במשרד ימים על גבי שעות, לא תמיד מתחשק לעובדים לאכול את אותו האוכל. במקום לבזבז את התקציב על קייטרינג למשרדים בכל פעם שיש פגישה ארוכה, או לראות את העובדים שלכם מתאספים ליד המחשב כדי להחליט מה להזמין, כדאי להתחיל לחקור אילו אופציות יהיו משתלמות וטעימות כאחד. אם עוד לא שמעתם על אפליקציית Dish, עכשיו יהיה זמן טוב להתעדכן.

מהי אפליקציית Dish?

מדובר על שירות מהפכני שחוסך לא רק זמן וכסף – אלא, מאחד ומאגד את העובדים שלכם. לא עוד משרדים חצי ריקים בשעות הצהריים, עובדים שאוכלים לבד או יוצאים לאכול בחוץ ושוכחים לחזור. חברת Dish מציעה את האפשרות לבחור מנות עדכניות וטעימות מהמסעדות ומטבחי הקונספט השווים ביותר בתחילת היום, השבוע או החודש ומוודאת כי כל המנות השונות שבחרו העובדים שלכם, מגיעות באותה השעה, באותו הזמן, כך שכולם יוכלו לאכול יחד. תשכחו מאופציות כמו שירותי הסעדה למפעלים שמביאים את אותן המנות לחדרי האוכל, או מהקייטרינג שמספק אפשרות יחידה לארוחה לקבוצה שלמה. עם דיש, אתם מעניקים לעובדים שלכם את התמורה הכי גבוהה לתקציב ומבטיחים שיקבלו ארוחה מזינה, בריאה, טרייה והכי חשוב – טעימה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here