לאורכה ולרוחבה של הארץ – מדריך לבחירת חברת קייטרינג לאירועים

0
1775
קרדיט: השף איתן קיזלר

מארגנים אירועים קטנים או גדולים? מעוניינים לכלול באירועים אלו כיבוד חלבי או בשרי? ברצונכם לערוך את האירוע במסעדה או באולמות? בצפון הארץ יש מגוון עצום של חברות קייטרינג מכל הסוגים המחכה רק לכם. איך תדעו לבחור את המתאימה לכם ביותר? מוזמנים לפנות אל השף איתן קיזלר לצורך שירותי קייטרינג מהמעלה הראשונה.

הכללים החשובים שכדאי להכיר כשמחפשים חברת קייטרינג

  • ראשית, בדקו לעומק את תפריט הקייטרינג, וודאו שהוא מוצא חן בעיניכם, שהמנות לטעמכם ושהשף מוכן להתגמש במידת הצורך ולתת לכם אפשרויות בחירה.
  • שנית, בחרו לפי היכולת של הקייטרינג להתאים את עצמו למספר האורחים שלכם – האם זה קייטרינג שיודע להתמודד עם מספר גדול של אורחים, או שאתם מעדיפים קייטרינג בוטיק למספר קטן של אורחים?
  • כלל שלישי וחשוב – בקשו המלצות! שאלו קרובי משפחה וחברים, בדקו ברשתות החברתיות את הקשור אל שירותי קייטרינג לאירועים בצפון. שירותים שהם מספיק איכותיים יקבלו המלצות רבות כאלה בקלות.
  • כלל רביעי – האם אתם מחפשים קייטרינג חלבי או בשרי? בסגנון אסייתי או אולי בכלל איטלקי? בחרו קייטרינג שמתמחה בסוג התפריט המועדף עליכם.

איזה סוג של תפריט כדאי לבחור לאירוע קטן?

לקוחות רבים מתלבטים איזה תפריט לבחור לאירוע שלהם – קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, או אולי דווקא חלבי? אם פעם היה ברור שהבחירה בין קייטרינג בשרי לחלבי תלויה לחלוטין באופי האירוע, הרי שהיום עם ההתפתחות הקולינרית המטאורית בישראל, התפתח גם טעמם של הסועדים ואיתו חוש הביקורתיות שלהם ולכן חשוב בעיקר להישאר מעודכנים ולחדש.

כמובן שזו גם שאלה של תקציב, אך נציין שתפריט בשרי מאפשר לחברת הקייטרינג לגוון במטעמים ולהתאים אותם לאופי האירוע ולסוג האורחים יותר במדויק, ולכן באופן כללי הוא גם מומלץ יותר לאירועים קטנים.

בחירה אחרונה לסיכום – איפה לקיים את האירוע?

ארץ ישראל היפה שלנו, ובפרט באזור הצפון, התברכה בנופים משגעים, אטרקציות מרהיבות ובתי אירוח נפלאים מכל המינים והסוגים. בבואכם לתכנן אירוע, מומלץ ליצור קשר עם חברת קייטרינג שיכולה לספק לכם את כל האפשרויות: החל מאירוע ביתי, קטן ומשפחתי, דרך אירוע עסקי ורשמי באולם מכובד, אירוע קסום בטבע ולבסוף – גם קייטרינג חלבי בצפון. את כל האפשרויות האלה ועוד תוכלו לקבל אצל השף הוותיק איתן קיזלר, שנותן שרותי קייטרינג גם במסעדה שלו 'אצל קיזלר'.

קייטרינג בוטיק שפועל מעל 30 שנה, ומציע שירותי קייטרינג והסעדה מיוחדים לאירועים פרטיים ועסקיים, בסגנון אירופי וים-תיכוני, בתקציבים מותאמים ללקוח ועם שרות אישי לכל אורך האירוע.

צרו קשר ונתחיל לתכנן את האירוע שלכם: טלפון : 0524430202

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here